خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت کشور خبر داد:

تهران، اصفهان، فارس، البرز و کرمان به عنوان استان‌هاى معین خوزستان تعیین شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۰۴

سخنگوی وزارت کشور با اعلام این خبر که تهران، اصفهان، فارس و کرمان به عنوان استان‌هاى معین خوزستان تعیین شدند، گفت: استان‌هاى خراسان رضوى و شمالى هم بعنوان استان‌هاى معین استان گلستان تعیین شدند.

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تعیین استان هاى تهران، اصفهان، البرز، فارس و کرمان با حکم وزیر کشور به عنوان استان‌هاى معین استان خوزستان خبر داد.

وی در ادامه افزود: نظر به حجم و گستردگی خسارات وارده به استان‌های متاثر از سیل و بلاخص استان خوزستان و استمرار وضعیت فوق العاده به منظور امداد رسانی فوری و مستمر ۵ استان ملزم شدند جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران را بدون فوت وقت برگزار کنند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: ۵ استان تهران، اصفهان، فارس، البرز و کرمان در روز جاری نسبت به گسیل و ارسال امکانات، تجهیزات، ماشین آلات، مواد غذایی و مایحتاج عمومی و در صورت لزوم اعزام افراد متخصص به استان خوزستان اقدام می کنند.

سامانی همچنین از تعیین استان هاى خراسان رضوى و شمالى بعنوان استان هاى معین استان گلستان خبر داد و گفت: این استان ها هم تمام امکانات خود را به گلستان منتقل خواهد کرد و همچنین قرار شده است با هماهنگی لازم اقدام فنى در قسمت بیرونی شهرها به منظور جلوگیرى از ورود آب انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز