خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو با پوتین در مسکو دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۴۱۶

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور روسیه در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از الشرق الاوسط، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مسکو، درباره شرایط سوریه و همکاری بین اسراییل و روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، دو رهبر نقش ایران در سوریه را مورد توجه قرار دادند.

یک مقام اسرائیلی در این باره گفت: نتانیاهو از روسیه خواسته تا از نفوذ خود در سوریه برای جلوگیری از گسترش نقش و حضور ایران در این کشور استفاده کند.

پوتین در دیدار با نتانیاهو تاکید کرد که اهمیت ویژه‌ای برای برقراری ارتباط بین دو کشور وجود دارد.

اگرچه جزئیات بیشتری از این دیدار منتشر نشده اما اعضای کاخ کرملین اشاره داشتند که مذاکرات عمدتا بر همکاری نظامی برای حل موضوع سوریه متمرکز بود.

یوری یوشاکوف، مشاور امور خارجی پوتین نیز درباره این دیدار به خبرنگاران گفت که آنها درباره رویدادهای سوریه بحث می‌کنند اما نتانیاهو هیچ طرح مشخصی برای حل بحران سوریه ارائه نکرده است.

گزارش‌ها حاکی است که نخست وزیر اسرائیل از پوتین خواسته که مقامات لبنانی را از طرح‌های ایران و حزب‌الله برای تاسیس کارخانه مخفی تولید سلاح آگاه کند.

این در حالی است که این دومین بار در سال‌جاری است که نتانیاهو با پوتین دیدار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز