خبرگزاری کار ایران

امیر جهانشاهی خبر داد:

ارتباط مجدد گمیشان و سیمین شهر با احداث پل سیار توسط ارتش

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۰۵۳

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نصب پل بیلی سیار در جاده سیمین‌شهر به گمیشان تاکید کرد: راه ارتباطی این دو شهر با نصب این پل وصل شد و امدادگردان توانستند به خدمات‌رسانی و رفع مشکلات مردم بپردازند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علی جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره احداث پل ارتباطی سیار در جاده سیمین‌شهر به گمیشان گفت: این پل از نوع بیلی و از دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است که توسط متخصصان و مهندسان کارآمد و زبده گروه مهندسی ۴۴۴ نزاجا ساخته شده است.

وی افزود: احداث نهایی این پل ارتباطی در مدت تقریبی ۱۲ ساعت و به طول ۲۴ متر و عرض ۳.۲۰ متر با وزنی بالغ بر ۳۰ تن اجرا شد و از این پس امدادگران می توانند با عادی شدن عبور و مرور، با سرعت بیشتری به خدمات‌رسانی بپردازند.

معاون هماهنگ‌‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مناطق سیل‌زده تحت کنترل یگان‌های نیروی زمینی ارتش است و با بررسی و تجزیه و تحلیل میدانی و عملیاتی با تمام امکانات موجود در خدمت مردم شریف هستیم.

جهانشاهی با اشاره به اهمیت بالای این پل ارتباطی اظهار داشت: راه ارتباطی در جاده سیمین‌شهر و گمیشان به دلیل جاری شدن سیل از بین رفته بود که با راه‌اندازی این پل بیلی، روند امدادرسانی به مردم سیمین‌شهر و گمیشان  تسریع یافت و بخش زیادی از مشکلات امدادرسان‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم مرتفع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز