خبرگزاری کار ایران

با دستور قاضی سراج؛

اقدامات شهرداری تهران برای پیشگیری از سیل مورد بررسی قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۲۵

رییس سازمان بازرسی کل کشور هیأتی را مامور بررسی اقدامات شهرداری تهران برای بر پیشگیری از سیل کرد.

به گزارش ایلنا، قاضی سراج عصر سه‌شنبه در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در تهران و امکان وقوع سیل، هیأتی را از سازمان بازرسی کل کشور مأمور کرد تا با حضور در مناطق سیل‌خیز تهران بر اقدامات پیشگیرانه شهرداری و واحدها و سازمان‌های ذی‌ربط برای جلوگیری از وقوع بحران احتمالی در این خصوص نظارت و نتیجه را گزارش کنند.

در پی این دستور، بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی با حضور در مرکز کنترل ترافیک (ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران) و کنترل دوربین‌های سطح شهر تهران، وضعیت معابر، کانال‌ها، رود دره‌ها، مسیل‌ها و تونل‌ها را بررسی کرد.

در این بازدید، پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک و یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران توضیحاتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه نظیر لایروبی مسیل‌ها و آبراه‌ها و رودخانه‌ها و شبکه‌های اصلی و فرعی، استقرار ایستگاه‌های خدمات شهری در نقاط مختلف شهر، آماده‌باش ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی و استقرار حدود ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین اعم از لودر، بیل مکانیکی، بالابر و همچنین ۵۰۰۰ نفر نیروی انسانی در سطح شهر ارائه کرد.

در ادامه از برخی از نقاط بحرانی و حادثه‌خیز نظیر رود دره کن، بوستان جوانمردان و نهج‌البلاغه، مترو صادقیه و ارم سبز بازدید به عمل آمد و ضمن تشکر از اقدامات شهرداری تهران، تذکرات و هشدارهای لازم به‌منظور بهبود شرایط به مسئولین امر اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز