خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

لیست اموال موجود در انبار اموال تملیکی استان تهران اعلام شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۲۸

استاندار تهران با اشاره به موفقیت طرح مبارزه با عرضه برندهای کالاهای قاچاق در استان تهران تاکید کرد: لیست اموال موجود در انبار اموال تملیکی استان تهران اعلام شود.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه کمیسیون مبارزه با  قاچاق کالا و ارز استان در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت اجرای قانون در مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی گفت: قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اسفندماه در کشور اجرایی شده که در این راستا مبارزه با مخلان اقتصادی در ابعاد گوناگون تشدید می‌شود.

وی با اشاره به تحقق ۸۰ درصدی اهداف موردنظر استان تهران در برخورد با قاچاق کالا اظهار داشت: این امر بیشتر از طریق آگاهی و اطلاع‌رسانی در این حوزه بوده است که در این راستا کالاهایی که فروشندگان تأکید بسیاری بر عرضه آن داشتند ضبط شده و در پی آن تلاش داریم تا با افزایش سهم تولیدات داخل در فروشگاه‌ها از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

استاندار تهران افزود: اقدام دستگاه‌های استان در افزایش برندهای تولید داخل در نتیجه یک کار تیمی و هم‌افزایی در بین دستگاه‌های مختلف از جمله تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌ها، صنوف و دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با نظارت و مدیریت استانداری تهران بوده است.

محسنی بندپی اضافه کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که طرح مبارزه با عرضه برندهای پوشاک قاچاق با موفقیت در استان تهران اجرا شده است و برای موفقیت بیشتر در اجرای این طرح نیازمند استمرار هم‌افزایی دستگاه‌ها هستیم.

وی با تأکید بر اعلام لیست اموال موجود در انبار اموال تملیکی تصریح کرد: با رعایت قوانین، برخی کالاهای موردنیاز نیروی انتظامی را می‌توان از میان این کالاها تأمین کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز