خبرگزاری کار ایران

پس از حملات تروریستی در کریست کرچ؛

علی لاریجانی به رئیس مجلس نیوزیلند نامه نوشت

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۵۴۳

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به همتای نیوزیلندی خود نسبت به حملات تروریستی رخ داده در این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن نامه علی لاریجانی به شرح زیر است:‌

جناب آقای تروور مالارد

رییس محترم مجلس نمایندگان نیوزیلند

عالیجناب

با کمال تاسف و تاثر از وقوع حادثه تروریستی غیرانسانی در دو مسجد شهر کرایست چرچ و جان باختن و مجروح شدن تعدادی از مردم بی گناه و  مسلمانان نمازگزار مطلع شدم.

اینجانب ضمن اعلام انزجار و محکوم نمودن این جنایات هولناک، مراتب همدردی عمیق خود و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران را با جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت  نیوزیلند ابراز می نمایم.

این جنایات بار دیگر لزوم هوشیاری و همکاری همه کشورها در مبارزه با تروریسم را یادآوری نموده و تاکیدی بر این واقعیت است که جز با خشکاندن ریشه های فکری گروه های تروریستی، صلح و آرامش واقعی در هیچ منطقه ای از جهان حاصل نخواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشوری که خود قربانی تروریسم بوده و هزینه های جانی و مالی زیادی در مبارزه با این پدیده شوم صرف نموده است، آمادگی همفکری و همکاری با همه کشورهای مستقل برای رسیدن به راه حل جامع در مبارزه با تروریسم را دارد.

با اغتنام از فرصت، صحت و سلامت جنابعالی را آرزو نموده و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان این حادثه دلخراش صبرجمیل، برای جان باختگان مغفرت و  برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می نمایم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز