خبرگزاری کار ایران

موسوی در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

دیدار با خاتمی در چهارچوب دیدارهای منظم فراکسیون امید با رییس دولت اصلاحات بود/ تاکید خاتمی بر همکاری مجلس با دولت

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۸۳

یک عضو فراکسیون امید گفت: در دیدار فراکسیون امید با سید محمد خاتمی، ایشان بر تلاش برای بهبود وضعیت کشور و معیشت مردم تاکید داشتند.

سید‌ابوالفضل موسوی‌بیدکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح دیدار روز گذشته فراکسیون امید با سید‌محمد خاتمی گفت: این دیدار عادی و در چهارچوب دیدارهای سالیانه فراکسیون امید با آقای خاتمی برگزار شد که تاکنون هم در پایان سال و در ماه‌های بهمن یا اسفند برگزار شده است. 

وی ادامه داد: در این دیدار ۲۰ تا ۲۵ نفر از نمایندگان، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را در خصوص امور جاری کشور بیان کردند. 

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: در پایان سخنان نمایندگان، آقای خاتمی هم چند جمله‌ای صحبت کردند و برداشت من از کلیات سخنان ایشان این بود که بر تلاش برای بهبود وضعیت کشور و معیشت مردم تاکید داشتند.

وی افزود: ایشان معتقد بودند با استفاده از تجربیات جنگ و سال‌های نخست انقلاب و تلاش بیشتر مشکلات مردم مرتفع خواهد شد. در اصل تاکید بیشتر ایشان استفاده از تجربیات و همچنین جدا ندانستن مجلس از دولت بود چرا که همکاری دو قوه مقننه و مجریه می‌تواند مشکلات را مدیریت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز