خبرگزاری کار ایران

بیادی در کنگره آبادگران:

قدرت با القای دانایی، توهم می‌آورد/ پای احزاب را بسته‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۶۶

یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: ساختار باید به روز عوض شود یکی از این مباحث موضوع انتخابات است. مدیریت یکپارچه حلقه گمشده ماست. بعضی اصلا احزاب را قبول ندارند. پای احزاب را بسته‌اند. قدرت القای دانایی می‌کند و توهم می‌آورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، کنگره سراسری جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس، سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران، عزت‌الله ضرغامی و جمعی از اعضای این حزب حضور دارند.

حسن بیادی در ابتدای این جلسه با گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام مادر گفت: این جمعیت ۱۵ سال است که تشکیل شده و این پنجمین کنگره ما است و در راستای قانون جدید احزاب اقدام می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ان‌شاءالله که بتوانیم راه انقلاب و شهدا را ادامه دهیم. مردم امروز در رنج هستند مهم این است که احساس فقر رخ داده است.

دبیرکل جمعیت آبادگران تصریح کرد: ا‌مروز جهان سومی‌ترین کشور مثل بنگلادش در ساختار از ما جلو افتاده‌اند. درد این کشور ساختار است. ما باید انقلاب را حفظ کنیم. چرا در کشور ما دیگر هیچ کسی محبوب نیست؟

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: ساختار باید به روز عوض شود یکی از این مباحث موضوع انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت یکپارچه حلقه گمشده ماست. بعضی اصلا احزاب را قبول ندارند. پای احزاب را بسته‌اند. قدرت القای دانایی می‌کند و توهم می‌آورد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز