خبرگزاری کار ایران

امیری خامکانی در تذکر شفاهی:

سال آینده قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد/ دشمنان بدانند ما مردم بی‌دست و پایی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۳۰۵

نماینده مردم زرند در مجلس گفت: از داخل مجلس و تریبون‌های رسمی انتظار نداریم مرتب اعلام کنند سال ۹۸ سال خاصی از نظر اقتصادی است چرا که این اظهارات و سخنان می‌تواند منجر به بروز سیل اقتصادی و تورم شود در حالی که هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین امیری خامکانی  در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در مجلس گفت: در خصوص بحث مالباختگان موسسه مالی اعتباری با توجه به اینکه رئیس‌جمهور فرمودند که ۳۰ هزار میلیارد تومان پول پرقدرت به این موسسات تزریق شد، در نهایت این اعتبارات به سمت دلار و ارز رفت.

وی افزود: از داخل کشور از جمله مجلس در خصوص خروج آمریکا از برجام، ناامیدی ایجاد و پراکنده شده و در نهایت تعدادی از مردم، املاک خود را فروخته و منابع خود را به ترکیه و گرجستان بردند که این موضوع سیل انبوهی را ایجاد کرد.

نماینده مردم زرند تصریح کرد: در مجموع افزایش قیمت دلار و ارز و کالای اساسی در کشور تورم ویژه‌ای را ایجاد کرده است.

وی افزود: از داخل مجلس و تریبون‌های رسمی انتظار نداریم مرتب اعلام کنند سال آینده سال خاصی از نظر اقتصادی است ضمن اینکه این اظهارات و سخنان می‌تواند منجر به بروز سیل از فروردین ماه در کشور شود. 

امیری خامکانی اظهار داشت: به مردم کشورم به صراحت اعلام می‌کنم در سال آینده قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد و مردم در این خصوص مطمئن باشند لذا بهتر است دشمنان بدانند که ما مردم بی‌دست و پایی نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حالی هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم که حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم و هم اکنون رزمندگان اقتصادی کشورمان هم چنین رویه ای را ادامه خواهند داد و پیروان همان رزمندگان دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز