خبرگزاری کار ایران

سیاوشی در تذکری مطرح کرد؛

قوه قضائیه در ارسال لایحه تامین امنیت زنان به مجلس تعجیل کند/ انتقاد از صداوسیما به دلیل ترویج خشونت علیه زنان در یک برنامه

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۸۳۰

یک عضو اصلاح‌طلب فراکسیون زنان مجلس گفت: گفت‌وگو در حوزه زنان یک مسئله ضروری و حیاتی است و صداوسیما به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های فرهنگی باید از پایه‌های اصلی گفت‌وگو در این حوزه باشد، نه اینکه در یک برنامه تلویزیونی به ترویج خشونت علیه زنان بپردازد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، طیبه سیاوشی در نشست علنی نوبت دوم امروز مجلس در بیان تذکری اظهار کرد: انقلاب اسلامی منادی رفع تبعیض‌ها میان همه اقشار مردم بوده و افق روشنی را برای زنان گشود و با اعمال رویه‌های جدید، راه پیشرفت را برای زنان تسهیل کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا لایحه تامین امنیت زنان مورد مطالبه زنان جامعه بوده و به دفاع از حقوق این عزیزان می‌پردازد که امیدواریم قوه قضائیه در ارسال این لایحه به مجلس تعجیل کند.

وی با تاکید بر اینکه در تمام زمینه ها نیازمند گفت‌وگو هستیم، افزود: گفت‌وگو در حوزه زنان یک مساله ضروری و حیاتی است و صداوسیما به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های فرهنگی باید از پایه‌های اصلی گفت‌وگو در این حوزه باشد، نه اینکه در یک برنامه تلویزیونی به ترویج خشونت علیه زنان بپردازد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در بخش دیگری از تذکر خود عنوان کرد: ضرورت دارد در مقطع کنونی، دولت در توزیع کالاهای یارانه ای نظارت موثرتری داشته باشد تا شاهد نارضایتی و بی عدالتی در این حوزه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز