خبرگزاری کار ایران

ابتکار:

گفت‌وگوی میان نسلی مهم‌ترین چالش کشور در چهلمین سالگرد انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۳۲

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به نظر من مهم‌ترین چالش، گفت‌وگوی میان نسلی است؛ باید با نسل فرزندان انقلاب و جوان ارتباط برقرار کنیم که یکسویه و دستوری نیست بلکه باید این نسل را بیشتر بشنویم و خود را جای آن‌ها بگذاریم و شرایطشان را درک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در راهپیمای 22 بهمن در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مردم با وجود همه تهدیدات و مشکلات به صحنه آمدند و با نشاط و امید به آینده چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

وی افزود: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فصل نوبینی برای جمهوری اسلامی باز می‌کند، فصلی که موفقیت‌ها و دستاوردها را احصا و بررسی کنیم و نواقص و کوتاهی‌ها را شناسایی کنیم و با رویکرد تحولی نسبت به آینده حرکت کنیم. آینده متعلق به جوانانی است که با امید و تلاش آینده را می سازند.

ابتکار در پاسخ به ایلنا درباره بزرگترین چالش پیش روی انقلاب گفت: مهم‌ترین چالش جنگ اقتصادی و روانی است که دشمن علیه کشور به راه انداخته است ولی به نظر من مهم‌ترین چالش، گفت‌وگوی میان نسلی است؛ باید با نسل فرزندان انقلاب و جوان ارتباط برقرار کنیم که یکسویه و دستوری نیست بلکه باید این نسل را بیشتر بشنویم و خود را جای آن‌ها بگذاریم و شرایطشان را درک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز