خبرگزاری کار ایران

سامانی خبر داد؛

برخورد با سازندگان بناهای عمومى غیراستاندارد تخریب شده در سیل و زلزله

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۸۱

سخنگوی وزارت کشور از برخورد با با سازندگان بناهای عمومى غیراستاندارد تخریب شده در سیل و زلزله خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانی با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: بلافاصله پس از این حوادث دستورات لازم جهت بسیج امکانات برای امداد و کمک رسانی به مردم مناطق حادثه ‌دیده صادر شد.

وی در ادامه افزود: استانداران نیز از ابتدای وقوع این حوادث به جد پیگیر امور آسیب‌دیدگان بودند و امکانات لازم را جهت اسکان اضطراری فراهم کردند همچنین سایر اقدامات لازم جهت ارزیابى و جبران خسارت ها انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه بناهای دستگاه های خدماتی و عمومى باید در زمان وقوع حوادث از استحکام کافی برخوردار باشند، گفت: متاسفانه بعضا در هنگام وقوع سیل و زلزله و سایر حوادث طبیعی مشاهده شده است که بنا های تازه ساخت دچار آسیب های جدی و یا تخریب شده اند که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگى استانها با اشاره به تکلیف جدید وزارت کشور برای استانداران که در جلسه امروز شورای معاونین این وزارتخانه تصمیم‌گیری شد، تصریح کرد: استانداران موظف خواهند بود پس از وقوع مخاطرات طبیعى مثل سیل و زلزله ضمن بررسى بناهایى که با استفاده از منابع بیت‌المال ساخته شده و به دلیل عدم برخوردارى از استانداردهاى لازم تخریب شده‌اند، با سازندگان، ناظران و مسئولان اجرایی دستگاههاى مرتبط برخورد قانونی به عمل آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز