خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی مطرح کرد؛

مسیر صلح، ثبات و امنیت کشور را همچون گذشته با قدرت ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۹۰

وزیر دفاع گفت : مسیر صلح، ثبات و امنیت کشور را همچون گذشته با قدرت ادامه می دهیم و به لطف پروردگار و همدلی تمام بخش ها بر تحریم های ظالمانه ای که با فشار بر مردم و ایجاد یاس در جامعه از سوی دشمنان ایجاد شده است،غلبه خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در جلسه شورای اداری استان یزد با بیان اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی، دستاوردهای دفاعی و نیروهای مسلح ایران در چندین نمایشگاه در تهران و شهرستانها در معرض مشاهده مردم قرار می گیرد، اظهار داشت: در یکی از این نمایشگاه ها در مصلای تهران، حدود ۳۵۰ محصول دفاعی تولید داخلی به نمایش گذاشته می شود.

 وی در همین زمینه افزود: در حالی که پیش از انقلاب ۳۱ محصول صنایع دفاعی با وابستگی کامل به کشورهای خارجی در ایران تولید می شد، اکنون تولیدکننده ۷۵۱ خانواده محصول در این حوزه هستیم.

امیر سرتیپ حاتمی خاطر نشان کرد: شاید آنهایی که عرصه ‌های اقتصادی و فیزیکی را مقایسه می کنند به دنبال کمرنگ کردن اهداف اصلی انقلاب باشند، در حالی که رفاه مردم جزو اهداف حیاتی انقلاب است و اگر کسی آن را با مخاطره مواجه کند با تمام توان مقابله می‌ کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت موضوع استقلال اظهار داشت: خروج ایران از جمع کشورهای زیر سلطه آمریکا برای دشمنان بسیار گران بود، به طوری که از بدو انقلاب با همه توان در راستای تضعیف کشورمان تلاش کردند، اما همواره ناکام ماندند.

امیر سرتیپ حاتمی با یادآوری موقعیت ویژه ایران در منطقه خاورمیانه افزود: کشورمان از نظر ژئوپولیتیک در چهار راهی قرار دارد که شرق - غرب و شمال - جنوب را به یکدیگر متصل و منابع انرژی از آن عبور می کند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم کشورمان اکنون دلیل درگیری ایران با عوامل دشمن در خارج کشور و مفهوم مدافعان حرم را به درستی می دانند، چرا که با بصیرت، امیال و اهداف توسعه طلبانه عواملی چون داعش را به خوبی درک کرده اند.

وزیر دفاع با ابراز خرسندی از اقتدار ایران در منطقه گفت: دشمنان همواره به دنبال انتقام گیری از مردم ایران هستند و در این بین تضعیف قدرت موشکی و تدافعی کشورمان رادنبال می کنند، در حالی که این قدرت داشته و خاص ملت ایران است و موضوعی نیست که بخواهیم درباره آن حرفی بزنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: توانمندی های وزارت دفاع می تواند به عنوان الگویی منسجم و دارای بالاترین استقلال و خودکفایی مورد توجه سایر بخش ها قرار گیرد تا بتوانیم تحریم ها را با تاکید بر خودکفایی به فرصت تبدیل کنیم.

امیرسرتیپ حاتمی افزود: ما سربازان کشور و فدائی همه مردم ولی نعمتان این سرزمین هستیم و با ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی در این مقطع مهم لازم است بیش از گذشته در کنار مردم قرار گرفته و به صاحبان اصلی انقلاب خدمت کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی خاطرنشان کرد: مهم ترین دستاورد انقلاب استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی است و تلاش کردیم با آزادی خواهی از استبداد داخلی خارج شویم و با تکیه بر ارزش های الهی مردم سالاری دینی را در کشور حاکم نماییم.

وزیر دفاع تصریح کرد: مسیر صلح، اثبات و امنیت کشور را با قدرت ادامه می دهیم و به لطف پروردگار و همدلی تمام بخش ها بر تحریم های ظالمانه ای که با فشار بر مردم و ایجاد یاس در جامعه از سوی دشمنان ایجاد شده است، غلبه خواهیم کرد.

وی با تاکید بر عزم جدی دولت برای ساماندهی مشکلات حوزه آب در کشور، اضافه کرد: بیشترین کمک صندوق توسعه ملی به موضوع آب بوده و در حوزه آب استان یزد و کشور شاهد اتفاق های خوبی خواهیم بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز