خبرگزاری کار ایران

به نمایندگی از سوی دولت؛

وزیر دفاع در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ونزوئلا حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۲۰

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تحلیف رئیس‌‌جمهور ونزوئلا برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف نیکلاس مادورو، رئیس‌‌‌جمهور ونزوئلا که در دادگاه عالی قضایی این کشور برگزار شد، حضور یافت.

وزیر دفاع همچنین در حاشیه این مراسم با اوو مورالس، رئیس‌جمهور بولیوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که هیات همراه وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه بولیوی نیز حضور داشتند، طرفین در خصوص تحولات بین‌‌المللی و منطقه‌ای و همچنین روابط دو جانبه گفت‌وگو کردند.

حاتمی همکاری‌های دو کشور در سطح بین‌الملل و دوجانبه را دوستانه و در راستای تامین منافع همه ملت‌های انقلابی و مستقل ارزیابی و بر توسعه آن تاکید کرد.

وی با تقدیر از مواضع انقلابی و مستقل دولت بولیوی، پیشرفت‌های کشور بولیوی در دوره ریاست جمهوری مورالس را ستود و آمادگی کشورمان برای همکاری و به ویژه انتقال فناوری در راستای توسعه بولیوی را مورد تاکید قرار داد.

مورالس نیز از مواضع و خدماتی که جمهوری اسلامی ایران در حفظ صلح و امنیت بین‌‌الملل به ویژه مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا داشته، تقدیر و بر لزوم توسعه همکاری‌‌های دوجانبه تاکید کرد و گفت: بولیوی در کنار جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز