خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

معاون اول رییس‌جمهور وارد سوریه شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۶۵

معاون اول رییس‌جمهور به منظور رایزنی و تبادل دیدگاه‌ها با مقامات بلندپایه سوریه، دقایقی پیش وارد دمشق شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه دمشق از سوی وزرای حمل و نقل و اقتصاد سوریه، وزیر راه و شهرسازی و رییس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است تا ساعتی دیگر مراسم استقبال رسمی از معاون اول رییس‌‌‌جمهور از سوی عماد خمیس نخست‌‌‌وزیر سوریه در ساختمان نخست‌‌وزیری این کشور برگزار شود.

جهانگیری در جریان این سفر دو روزه با بشار اسد رییس‌‌جمهور، عماد خمیس نخست‌‌وزیر،‌ ولید معلم وزیر امور خارجه و برخی دیگر از مقامات سوری دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

شرکت در نشست کمیسیون مشترک عالی ایران و سوریه، حضور در مراسم امضاء موافقتنامه‌‌های همکاری دو کشور، برگزاری کنفرانس مشترک خبری، سخنرانی در همایش بازرگانی ایران و سوریه، زیارت مقام حضرت زینب (س)، زیارت مرقد حضرت رقیه (س) و بازدید از مسجد اموی از دیگر برنامه‌‌‌های معاون اول رییس‌‌‌جمهور در این سفر خواهد بود.

گفتنی است وزیر نیرو، مدیرکل بانک مرکزی، رییس اتاق بازرگانی ایران، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیاء در این سفر همراه معاون اول رییس‌‌جمهور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز