خبرگزاری کار ایران

انهدام ادوات دشمن با تانک‌های بهینه شده ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۴۴

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: در دومین روز رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نزاجا، ادوات دشمن با گلوله های مستقیم تانک های تی ۷۲ و چیفتن بهینه سازی شده منهدم شدند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم بابک جلالی فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در خصوص ماموریت این تیپ در رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروهای ما در قالب یک یکان پیاده مکانیزه در یک تک هماهنگ شده با اجرای آتش مستقیم و پیشروی به سمت دشمن توانستند اهداف پیش رو را به تصرف درآورده و ادوات دشمن را با گلوله‌های مستقیم تانک های تی ۷۲ و چیفتن بهینه سازی شده بومی مورد اصابت قرار دهند.

وی افزود: یکان زرهی و پیاده مکانیزه در مرحله بعد با استفاده از سرعت خود به عنوان نیروی فشار مستقیم عملیات تعاقب را انج

ارتش، امیر سرتیپ دوم بابک جلالی فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در خصوص ماموریت این تیپ در رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروهای ما در قالب یک یکان پیاده مکانیزه در یک تک هماهنگ شده با اجرای آتش مستقیم و پیشروی به سمت دشمن توانستند اهداف پیش رو را به تصرف درآورده و ادوات دشمن را با گلوله های مستقیم تانک های تی ۷۲ و چیفتن بهینه سازی شده بومی مورد اصابت قرار دهند.

وی افزود: یکان زرهی و پیاده مکانیزه در مرحله بعد با استفاده از سرعت خود به عنوان نیروی فشار مستقیم عملیات تعاقب را انجام داده و با پشتیبانی نیروهای تیپ ۲۵ و  تیپ ۵۵ هوابرد و بالگردهای تهاجمی هوانیروز توانستند به اهداف مورد نظر دست یابند.

امیر سرتیپ دوم جلالی گفت؛ یکان های زرهی با قدرت ، تحرک، جابجایی سریع  و آتش سنگین خود  تواستند نمایش بزرگی از  اقتدار و توان رزمی خود در این رزمایش اجرا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز