خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در سطح نیروهای مسلح انجام شد؛

اجرای پروژه ۶ کیلومتری دیوار آتش در رزمایش اقتدار ۹۷ نزاجا

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۲۲

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش، از اجرای موفق پروژه ۶ کیلومتری دیوار آتش برای نخستین بار در سطح نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم «میسر ارجمندی» معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش، در خصوص ماموریت معاونت مهندسی در رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نزاجا گفت: از آن جایی که معاونت مهندسی باید بستر لازم برای برگزاری رزمایش را تمهید می کرد، یکان‌های ما ۱۰ روز پیش از استقرار دیگر نیروها در منطقه رزمایش حاضر شده و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: گروه ۴۵۵ مهندسی نیروی زمینی ارتش ضمن پشتیبانی از یکان های عمل کننده در این رزمایش ماموریت آماده کردن مواضع و ایجاد زمین مسلح را انجام دادند.

امیر سرتیپ دوم ارجمندی افزود: همچنین برای نخستین بار در سطح نیروهای مسلح پروژه ۶ کیلومتری دیوار آتش را در این رزمایش با موفقیت انجام دادیم به طوری‌که هیچ یک از ادوات زرهی و نفربر دشمن قادر به عبور از این دیوار آتش و حفره ایجاد شده بر روی زمین نخواهند بود.

وی با بیان اینکه حضور در این رزمایش تجربه خوبی برای ما در حوزه انفجارها و مسدودسازی راه‌های نفوذ یکان های عمل کننده در پی داشت، افزود: تمامی انفجارهای تحقق یافته در این رزمایش به صورت کنترل از راه دور انجام می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز