خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

از امر به معروف و نهی از منکر نترسیم و فرار نکنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۲۳۹

مشاور وزیر ارشاد در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی گفت: گاهی انگاره ها و تصورات موجب قضاوتهای نادرستی می شود و مانع از کمک به یکدیگر و هم افزایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام ارباب سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی با بیان خاطرهای از امام خمینی (ره) گفت: نگاه امام (ره) این بود که رقابت سالم وجود داشته باشد و تأکید داشتند که بیش از آنکه به نجات دیگران فکر کنید، به نجات خودتان بپردازید. 

وی اظهار داشت: گاهی انگاره‌ها و تصورات موجب قضاوت‌های نادرستی می‌شود و مانع از کمک به یکدیگر و هم افزایی می‌شود.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود اشکالات در حوزه فرهنگی کشور افزود: باید ریل گذاری و جهت گیری‌ها را اصلاح کنیم. از تذکر ناامید نشویم و از امر به معروف و نهی از منکر نترسیم و فرار نکنیم. گاهی انسان‌هایی یافت می‌شوند که تحت تأثیر قرار می‌گیرند و مسیر انقلاب را پرشورتر ادامه می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حال اوج گرفتن است. نباید احساس خستگی کنیم. مشکلات و مسائلی که در جامعه وجود دارد نباید ما را نگران کند. آینده روشن است و این انقلاب به مسیر خود ادامه خواهد داد. 

بر اساس این گزارش در این نشست، محمد بومیان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی به بیان دیدگاهها و دغدغه‌های اعضای این شورا درباره مسائل فرهنگی کشور پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز