خبرگزاری کار ایران

سردار حاجی‌زاده به فرمانده نیروی هوایی ارتش تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۶۴

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی جان باختن جمعی از کارکنان و افسران نیروی هوایی ارتش در سانحه سقوط هواپیما را به امیر نصیرزاده تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع سانحه سقوط هواپیما و جان باختن جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سانحه غم انگیز سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ترابری نیروی هوایی ارتش که منجر به جان باختن جمعی از کارکنان و افسران غیور و خدوم آن نیرو گردید دل های همگان را مملو از غم و اندوه کرد.

غیورمردان مجاهد و تلاشگری که عرصه های ۸ سال دفاع مقدس و صحنه های پرشکوه نقش آفرینی نیروهای مسلح در ایجاد امنیت برای کشور و یاری بخشی به مردم، گواه نیت صادقانه و عمل آگاهانه آنان در این طریق مبارک و نیل به قرب الی الله بود و سرانجام با عروج شهادت گونه شان قرین پاداش خداوندی گردیدند.

اینجانب و آحاد هم رزمان جنابعالی در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ضایعه دردناک را به ملت عظیم الشان ایران، خانواده معزز داغدیدگان و آحاد فرماندهان و کارکنان آن نیرو تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن عزیزان سفرکرده غفران و رضوان الهی و برای مصیبت دیدگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه . سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز