خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

بیش از ۸۰ عملیات از ابتدای امسال توسط گروهک‌های مختلف طرح‌ریزی شده است/ بنا نیست تمام دستاوردهای نظامی را رونمایی کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۵۷

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: در حوزه نظامی به‌طور متوسط هر ماه یا هر فصل موفقیت‌های جدیدی را شاهد هستیم اما بنا نیست که تمام این دستاوردها را رونمایی کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور گفت: در حوزه نظامی به‌طور متوسط هر ماه یا هر فصل موفقیت‌های جدیدی را شاهد هستیم اما بنا نیست که تمام این دستاوردها را رونمایی کنیم چراکه علیرغم خوشحالی ملت ایران دشمنان نیز از این امور مطلع می‌شوند.

وی افزود: برآیند پیشرفت‌های کشور قدرت نظامی در منطقه است و امروز در بحث راداری، پهپادی، زمینی، هوایی و موشکی پیشرفت‌های بسیاری داریم. مقوله نظامی در کشور پیچیدگی‌های زیادی دارد اما علیرغم موانع اوج فناوری‌ها در این حوزه بوده که حاصل تلاش و همت جوانان انقلابی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به مشکلات کشور در بخش غیرنظامی اظهار داشت: در صنعت غیرنظامی پیچیدگی نداریم اما آنچه در این بخش مشکل‌ساز شده نوع مدیریت است. اگر نگاه مدیران برگرفته از نگاه جهادی و در مسیر شهدا باشد، مشکلات برطرف خواهد شد. امروز در عرصه پیچیده نظامی کارهای نشدنی را شدنی کردیم اما در بخش‌های ساده به خاطر مدیریت مسئله‌ داریم.

حاجی‌زاده در پاسخ به سوالی پیرامون وظیفه سپاه در مقابل رانت‌خواری در کشور تصریح کرد: مسئولانی که مدیران را انتخاب می‌کنند باید دقت کافی را داشته باشند چراکه با انتخاب‌های نادرست تولید جرم و تخلف کرده و انتظار دارند که سپاه با مجرمان برخورد کند در حالی که همواره پیشگیری کم‌هزینه‌تر است. مدیران خوب بسیاری در کشور داریم اما تعداد اندک مدیران متخلف نیز برای این نظام زیاد بوده و برای خانواده شهدا قابل تحمل نیست.

وی با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان علیه نظام خاطرنشان کرد: دشمنان نظام از جمله آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در سه محور اقتصادی، عملیات روانی و ایجاد ناامنی علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اقدام می‌کنند. از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰ عملیات توسط گروهک‌های مختلف دشمن طرح‌ریزی شده اما کمتر از چهار درصد از این عملیات‌ها موفق بوده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه دشمنان علیه ایران بسیج شده‌اند، ابراز داشت: ملت ایران جنگ تحمیلی و ۱۰ سال ناامنی‌های پس از انقلاب را به خود دیده و به همین سبب خود را در قدرت و اقتدار نظام شریک می‌داند که این مهم سرمایه‌ای بزرگ برای انقلاب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز