خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون امید مجلس:

اپدیم در راستای منافع ملی است/ باید خیلی زودتر از این‌ها به فکر ایجاد این مراکز می‌افتادیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۶۱

نماینده مردم شازند گفت: آغاز فعالیت رسمی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا (اپدیم) در ایران، از لحاظ تبادل تجربیات در این حوزه بسیار موثر و کمک کننده خواهد بود.

علی ابراهیمی، نماینده مردم شازند در مجلس و عضو فراکسیون امید در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان این مطلب گفت: آغاز فعالیت اپدیم در کشورمان نشان می‌دهد که ما می‌توانیم با نظم جهانی همراهی کنیم و این موضوع که از برنامه‌ریزی و امکانات سازمان‌های بین‌المللی مانند اپدیم استفاده کنیم بسیار خوب است.

ابراهیمی با اشاره به بلاخیز بودن کشورمان اظهار داشت: ایران جزء کشورهایی است که بلایای طبیعی زیادی در آن رخ می‌دهد و باید خیلی زودتر از این‌ها به فکر می‌افتادیم و مرکزی مانند اپدیم کار خود را در کشورمان آغاز می‌کرد.

وی در ادامه افزود: اما این موضوع که مرکز مدیریت اطلاعات بلایا به تنهایی موثر است یا خیر، بستگی به این دارد که برنامه‌ریزی و تامین بودجه کافی انجام شود، البته صرف اینکه این مرکز به شکلی راه بیفتد، به عنوان شروع، اقدام بسیار خوبی است ولی نتیجه آن خیلی مهمتر است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه آغاز فعالیت رسمی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا در کشورمان، از لحاظ تبادل تجربیات در این حوزه بسیار موثر و کمک‌کننده خواهد بود، گفت: البته فعلا زود است که بخواهیم بگوییم فعالیت اپدیم در کشورمان یک نتیجه اثرگذار در کاهش اثرات بلایای طبیعی یا حداقل مدیریت آن دارد.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه کشورمان همیشه به صورت داوطلبانه در اکثر سازمان‌های بین‌المللی و کنوانسیون‌ها عضویت داشته است، عنوان کرد: آغاز فعالیت اپدیم در ایران به افزایش اعتبار بین‌المللی کشورمان کمک می‌کند. ضمن اینکه این موضوع در راستای منافع ملی ماست و یک وجهه بین‌المللی به کشورمان می‌دهد و به تقویت موقعیت سیاسی و اجتماعی ما در دنیا کمک بسیاری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز