خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی در واکنش به اعلام وصول استیضاح ربیعی:/تکرار/

تغییر وزرا راه حل اساسی نیست/ همه مشکلات کشور به یک وزیر ختم نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۶۳

یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: به لحاظ این که شرایط فعلی کشور التهاباتی دارد، تغییر وزرا نه این که بد باشد اما راه حل اساسی نیست. ما مشکلات دیگری داریم. ما باید در روابط و حفظ ذخایر ارزی و جلوگیری از نزول ارزش پول ملی تلاش کنیم و زمینه‌های کسب و کار را فراهم آوریم. این مشکلات به یک وزیر ختم نمی‌شود.

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره ارزیابی خود از اعلام وصول استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: می‌دانید که بحث استیضاح این وزیر قبل از عید هم مطرح بود. نمایندگان ملت از مدیریت اقتصاد کشور نگران هستند که این فقط منحصر به وزیر تعاون نیست، بلکه به وزیر اقتصاد و وزیر صنعت، معدن و تجارت هم ارتباط دارد.

این عضو فراکسیون امید با بیان اینکه نمایندگان مجلس به دلیل  فشارهای اقتصادی که متوجه مردم است به دنبال راه حل‌هایی هستند، تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها حوزه موثر در بحث اشتغال نیست. اگر ارتباطات جهانی‌مان دچار اشکال نشده بود، فضای کسب و کارمان شاید بهتر بود.

نماینده مردم شازند افزود: نمایندگان مجلس به این نتیجه رسیده‌اند که طرح استیضاح را مطرح کنند و استیضاح هم به معنای توضیح خواستن از وزرا است و هیچ اشکالی هم ندارد. این جزو حقوق مجلس است که قانون هم این اجازه را داده است که نمایندگان طرح سوال و استیضاح را از وزرا داشته باشند.

وی تصریح کرد: به لحاظ این که شرایط فعلی کشور التهاباتی دارد تغییر وزرا نه اینکه بد باشد اما راه حل اساسی نیست. ما مشکلات دیگری داریم. ما باید در روابط و حفظ ذخایر ارزی و جلوگیری از نزول ارزش پول ملی تلاش کنیم و زمینه‌های کسب و کار را فراهم آوریم. این مشکلات به یک وزیر ختم نمی‌شود بلکه سیستم ما باید فعال باشد که الان متاسفانه دچار مشکل است.

ابراهیمی اظهار داشت: الان شرایطی بر ما تحمیل شده که متاسفانه شاید در فضای سخت‌تری قرار بگیریم. بهترین راه این است که با مردم صادقانه‌تر برخورد کنیم و دستگاه‌های نظارتی و قضایی شدت برخورد بیشتری داشته باشند تا مردم عزیز این اطمینان را حاصل کنند که گرچه مشکلاتی هست اما همه باید کمک کنیم که از این مشکل بیرون بیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز