خبرگزاری کار ایران

خضری در تذکر شفاهی:

شلیک به کولبران اقدام تأسف‌باری است/ معیشت مرزنشینان و کاهش بیکاری باید در نظر گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۴۳۲

نماینده مردم ایرانشهر تاکید کرد:‌باید معیشت مرزنشینان و کاهش بیکاری در این مناطق که باعث فشار شده و تهدید امنیت ملی است در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌رسول خضری در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: لایحه بودجه ۹۸ با ۲۰ روز تأخیر ارائه شد و در حالی که باید از لحاظ کمی و کیفی در راستای برنامه توسعه کشور باشد اینگونه نبود، همچنین باید گزارشی از بودجه ۹۷ به مجلس داده می‌شد که این اقدام صورت نگرفت.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: طی سفر آقای روحانی به حوزه انتخابیه اعتباراتی اختصاص داده شد که هنوز عملیاتی نشده است چنانچه درباره اعتبارات پروژه احداث اتوبان پیرانشهر- نقده و بیمارستان پیرانشهر قول‌هایی داده شد اما هنوز اجرایی نشده است.

وی در ادامه با تأکید بر آن که تأمین آب شرب پیرانشهر بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: لازم است نسبت به رتبه‌بندی معلمان اقدام شود که در جهت تکریم مقام معلم است، همچنین باید حقوق شاغلین و بازنشستگان همسان‌سازی شود.

خضری در ادامه خواستار اختصاص اعتبار مناطق عملیاتی جنگی پیرانشهر و سردشت به واسطه ماده (۱۱۲) برنامه ششم توسعه کشور شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور بیان داشت: در سخنرانی امروز آقای روحانی صحبتی از حادثه زاهدان برای دانش‌آموزان نشد در حالی که هنوز حادثه شین آباد نیز فراموش نشده است از این رو باید برای نوسازی و استانداردسازی مکان‌های آموزشی تدبیری اندیشیده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به جمع‌آوری امضا برای طرح دوفوریتی جلوگیری از شلیک به کولبران خاطر نشان کرد: شلیک به کولبران اقدام تأسف‌باری است و در حالی که رئیس جمهور کارت الکترونیک به مرزنشینان داده است هنوز از آن استفاده نمی شود از این رو باید معیشت مرزنشینان و کاهش بیکاری در این مناطق که باعث فشار شده و تهدید امنیت ملی است در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز