خبرگزاری کار ایران

همزمان با بازدید از یگان‌های غرب کشور انجام شد؛

تقدیر سرلشکر موسوی از کارکنان ارتش در امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۶۹

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالگرد زلزله دلخراش استان کرمانشاه از کارکنان ارتش در امداد رسانی به موقع به زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی،ضمن بازدید از اماکن، ستون های خودرویی و ادوات زرهی تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد غرب ، آمادگی رزمی و تاکتیکی این تیپ را مورد ارزیابی قرار داد.بازدید از نمایشگاه ابتکارات، تحقیقات و دستاوردهای کارکنان نمونه و نخبه تیپ ۱۸۱ زرهی، دیدار صمیمی با فرمانده، رئیس عقیدتی سیاسی و فرمانده حفاظت اطلاعات این تیپ از دیگر برنامه های بازدید امیر سرلشکر موسوی بود.

در این بازدید که امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز فرمانده کل ارتش را همراهی می کرد، فرمانده تیپ ۱۸۱زرهی و دیگر فرماندهان تا رده گردان به ارائه عملکرد یکان خود پرداختند.

شایان ذکر است فرمانده کل ارتش با حضور در منزل شهید احمد زارعی با خانواده این شهید والامقام در شهر کرمانشاه دیدار کرد. همچنین امیر سرلشکر موسوی با حضور در منزل جانباز  پرویز پناهی با این جانباز سرافراز نیز دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است امیر سرلشکر موسوی همزمان با سالروز زلزله غرب کشور از دست اندرکاران و یکان‌های عمل کننده در امدادرسانی به مردم و اهالی زلزله زده غرب کشور، تقدیر و تشکر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحظات نخست وقوع زلزله غرب کشور در صحنه امداد رسانی و خدمت رسانی به مردم حضور یافت و خدمات شایانی به هموطنان زلزله زده ارائه کرد که قدرشناسی ملت فهیم ایران اسلامی بویژه مردم غیور و صبور کرمانشاه و سرپل ذهاب را از ارتش و نیروهای مسلح در پی داشت. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز