خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های ترویجی تبیینی معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات در دانشگاه شهید بهشتی

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۶۰۸

محصولات و خدمات معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی معرفی و ارائه می‌گردد.

به گزارش ایلنا، معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، «نمایشگاه تخصصی آثار و محصولات» شامل مجموعه‌های تنقیحی قوانین و مقررات و محصولات نرم‌افزاری منتشره را در دانشکده حقوق این دانشگاه ارائه می‌کند.

در این نمایشگاه، آخرین مجموعه‌های موضوعی و منقّح قوانین و مقررات، قوانین اساسی کشورها، لوح جامع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران (قابل نصب بر روی سیستم‌عامل ویندوز) و کتابخانه دیجیتال قوانین و مقررات (قابل نصب بر روی سیستم‌عامل اندروید) عرضه می‌شود. همچنین خدمات معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حوزه اطلاع‌رسانی و انتشار به‌هنگام قوانین و مقررات شامل پایگاه اینترنتی «سامانه ملی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران»، «پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور»، «سامانه رایانامه حقوقی» و... به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نشست تخصصی با موضوع «آشنایی با روش تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور» با سخنرانی معاون تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی رییس‌جمهور در روز دوشنبه (ساعت ۱۳ – ۱۱:۳۰) در طبقه دوم دانشکده حقوق – تالار آزادی (سالن ۲۰۳) برگزار می‌شود.

 نمایشگاه مذکور از  ۱۹ آبان‌ماه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز