خبرگزاری کار ایران

به صورت جداگانه انجام شد؛

دیدار سرکنسول ایران در اربیل با دبیر کمیته سیاسی حزب دموکرات و دبیرکل حزب اتحاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۳۹۳

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل با دبیر کمیته سیاسی حزب دموکرات و دبیرکل حزب اتحاد اسلامی اقلیم کردستان به صورت جداگانه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در دیدار مرتضی عبادی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل با فاضل میرانی، دبیر کمیته سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق پیرامون آخرین تحولات اقلیم کردستان و موضوعات مختلف   سیاسی امنیتی بحث و تبادل نظر به عمل آمد. 

وی با اشاره به لزوم تعامل بین گروه‌‌ها و جریانات سیاسی در اقلیم کردستان، حمایت جمهوری اسلامی ایران از استقرار ثبات در عراق و اقلیم کردستان را مورد تاکید قرار داد. 

در این دیدار، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل اقدامات صورت گرفته برای توسعه تجارت بین اقلیم کردستان عراق و جمهوری اسلامی ایران را برشمرد و گفت: در نتیجه اقدامات صورت گرفته حجم تردد مرزی از نقطه مرزی تمرچین - حاج عمران به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

فاضل میران هم در این دیدار، با ستودن پیگیری‌ها تلاش هرچه بیشتر برای توسعه روابط تجاری و بازرگانی را خواستار شد.

همچنین سرکنسول ایران در اربیل با دبیرکل حزب اتحاد اسلامی اقلیم کردستان نیز دیدار کرد. 

در دیدار عبادی با صلاح‌الدین بهاءالدین، تحولات اخیر در اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو قرار گرفت. 

در این دیدار سرکنسول کشورمان ضمن اعلام مراتب تاثر و تسلیت به مناسبت درگذشت همشیره دبیرکل حزب اتحاد اسلامی برای بازماندگان متوفی آرزوی صبر و بردباری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز