خبرگزاری کار ایران

عراقچی در موکب وزارت خارجه در کربلا حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۰۴۳

مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در محل موکب وزارت امور خارجه با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای وزارت امور خارجه و شهدای مدافع حرم در کربلای معلّی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که به اهتمام دفتر هماهنگی امور ایثارگران و بسیج وزارت امور خارجه برگزار شد، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سخنان کوتاهی ضمن بزرگداشت اربعین سالار شهیدان به کلام معروف پیامبر اسلام در عظمت مقام  امام حسین (ع) که فرموده‌‌‌اند «حسین منی و انا من حسین» اشاره کرد و در بخشی از سخنان خود گفت: شهیدان انقلاب اسلامی ایران، پیروان راستین حضرت اباعبدالله علیه السلام هستند.

وی افزود: همه ما مرهون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی شهیدانی هستیم که عزیزترین سرمایه خود را در راه اعتلای اسلام فدا کردند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تکریم و بزرگداشت جایگاه خانواده شهدا، ملت ایران را مدیون ایثار و فداکاری این افراد دانست.

عراقچی برپا داشتن موکب عزای سیدالشهداء در ایام اربعین حسینی را اتفاق مبارکی دانست و با تقدیر از دست‌‌‌اندرکاران برپایی این موکب اظهار داشت: باید همه ساله با شکوه‌تر از سال قبل علم آن برافراشته شود.

پس از سخنان سید عباس عراقچی، حجت‌‌‌الاسلام و المسلمین شهاب‌ مرادی به ایراد سخن پرداخت.

این مراسم با نوحه‌خوانی مداح اهل بیت علیهم‌السلام و عزاداری و سینه‌زنی حاضرین خاتمه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز