خبرگزاری کار ایران

به ریاست وزیر کشور؛

جلسه ستاد مرکزی اربعین در شلمچه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۵۴

وزیر کشور تاکید کرد: افزایش زائران خارجی نشان می‌دهد دنیا به سمت اسلام و قیام امام حسین (ع) حرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه ستاد مرکزی اربعین در شلمچه گفت: خدمات در مقایسه با چهار سال گذشته بسیار خوب و گسترده بوده و با اجرای طرح جامع ستاد اربعین در سال‌های آینده می‌توانیم خدمات بیشتری را در مرزها ارائه دهیم که در نهایت منجر به تسهیل حداکثری عبور زائران از مرزها می‌شود. 

وی اضافه کرد: رسانه‌‌‌های بیگانه، همایش بزرگ پیاده‌‌‌روی اربعین را پوشش خبری نمی‌دهند و این نشان می‌دهد که این رسانه‌ها نگران تاثیرگذاری این همایش هستند.

وزیر کشور ادامه داد: مسئله عاشورا و قیام امام حسین متعلق به یک مذهب خاص نیست بلکه متعلق به تمام جهان است که به خاطر اهداف و آرمان‌ها جان خود و یاران خود را فدای اسلام و انسانیت می‌‌کند. 

رحمانی فضلی با بیان اینکه هر سال نسبت به سال‌های گذشته مراسم عاشورا و اربعین در دنیا گسترده‌تر می‌شود، اظهار داشت: تعداد زائران خارجی نشان می‌‌‌‌دهد که دنیا به سمت اسلام و قیام امام حسین (ع) حرکت می‌‌کنند و باید ما زیرساخت‌ها را برای ورود آسان زوار خارجی مهیا کنیم.

وی با اشاره به گستردگی کار برای حضور دو میلیونی زائران اربعین حسینی تصریح کرد: مردم به خاطر اعتقادی که به آرمان‌های امام حسین علیه السلام دارند، این مسیر سخت را طی می‌‌‌‌کنند. ما باید همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم و ابعاد انسانی مختلف آن را برای جهان تبیین و متناسب با آن تصویرسازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز