خبرگزاری کار ایران

نگهبان سلامی به ایلنا خبر داد؛

برنامه ۳ وزیر پیشنهادی دولت در جلسه امروز کمیسیون آموزش تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۰۸

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت‌خانه‌های کار، صنعت و راه امروز در جلسه کیمسیون آمزش حضور داشتند و مباحث مورد نظر خود را مطرح کردند.

محمود نگهبان سلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: وزرای پیشنهادی از جمله محمد شریعتمداری و رضا رحمانی در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند و مباحث مربوط به حوزه تخصصی خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کردند.

وی تصریح کرد: رحمانی مبحث ارتباط بین دانشگاه و صنعت را پیش کشید و مشکلات آن را گوشزد کرد. همچنین بحث اختیارات معاونان در این بخش و ارزیابی زیرساخت‌ها در بحث صنعت از جمله مواردی بود که رحمانی بر آن تاکید داشت. او همچنین درباره وضعیت ارز، خودرو، ثبت سفارش‌ها و مشکلات حوزه صنعت هم نقطه نظرات خود را ارائه کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: شریعتمداری هم مباحث حوزه وزارت تعاون را تشریح کرد و به قابلیت‌های تعاونی‌ها و بنگاه‌ها اشاره داشت. مبحث اشتغال هم یکی از مواردی بود که شریعتمداری بر آن تاکید ویژه داشت.

نگهبان سلامی خاطرنشان کرد: آقای اسلامی هم در جلسه امروز این کمیسیون حضور داشت و درباره مباحث مسکن، راه و شهرسازی و بازار مسکن توضیحاتی ارائه داد.

وی با بیان اینکه وزیر علوم و معاونان وزارت آموزش و پرورش نیز دراین جلسه حضور داشتند، یادآور شد: بحث سوال از وزیر امروز در جلسه کمیسیون مطرح نشد بلکه طرح سنجش و پذیرش آزمون‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و قرار بر این شد که وزیر علوم نشست مشترکی با شورای سنجش و پذیرش داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز