خبرگزاری کار ایران

تذکر نمایندگان درباره بلاتکلیفی در دانشگاه آزاد/ ماموریت لاریجانی به عارف

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۴۳

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نابسامانی در دانشگاه آزاد به حدی بالا گرفته که طی ۱۲ شب ده‌ها نفر را برکنار کردند و امروز بیش از ۲۲ هزار نفر در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا؛ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی شهباز حسن‌پور در تذکری شفاهی  درباره وضعیت دانشگاه آزاد گفت: وضع به حدی بالا گرفته که ظرف ۱۲ شب ده‌ها نفر را در دانشگاه آزاد برکنار کردند، علاوه بر آن بیش از ۲۲ هزار نفر در بلاتکلیفی به سر می‌برند آن هم به دلیل سهل‌انگاری و  اتفاقاتی که بین وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه آزاد افتاد که نباید می‌افتاد.

در ادامه فاطمه ذوالقدر در تذکری دیگر در این خصوص گفت: اخیرا دانشگاه آزاد در تکمیل ظرفیت جمع کثیری از دانشجویان را در حوزه علوم پزشکی به طور قانونی ثبت نام کرد اما بعد از مدتی اعلام کردند که اشتباهی رخ داده و عذرخواهی کردند.

وی ادامه داد: این موضوع به یک عذرخواهی تمام نمی‌شود و باید پیگیری شود، از وزیر علوم درخواست می‌کنم مشکلی که برای دانشجویان دانشگاه آزاد به وجود آمده را سریع‌تر مورد رسیدگی قرار داده و مشکل را برطرف کند.

علی لاریجانی هم از محمدرضا عارف، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات خواست تا با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه تشکیل جلسه داده و برای حل آنها تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز