خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات/ رأی به ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۳۴

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای حفظ انسجام اصلاح طلبان با ملاحظاتی به شورای عالی سیاستگذاری پیوست.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه شب گذشته خود (۲۹ مهرماه) ضمن بررسی آخرین اخبار و تحولات داخلی و خارجی کشور تشکیل «هیات نظارت بر سیاست‌های کلی نظام» را رویه و‌ بدعت جدیدی دانست که در هیچ یک از مبادی قانونگذاری کشور جایگاهی ندارد و بالطبع مجلس شورای اسلامی و دولت باید نسبت به این بدعت‌‌‌‌گذاری هوشیاری لازم را داشته باشند. 

همچنین در این جلسه، گزارش آخرین بررسی‌‌‌‌‌‌های کمیته سیاسی در ارتباط با مجمع عالی اصلاح‌‌‌‌‌طلبان (پارلمان) به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه شد. لازم به ذکر است این بررسی‌‌‌‌ها در کمیته سیاسی ادامه دارد. 

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر ضمن تاکید بر انسجام اصلاح‌‌‌‌طلبان، با ملاحظاتی رأی به ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری دادند. تاکید بر موقت بودن شورای عالی سیاستگذاری تا تشکیل مجمع عالی اصلاح طلبان، اصلاح سازو‌کارهای نحوه عملکرد این شورا در راستای رفع انتقاداتی که به آن وارد است و تلاش برای کاهش و رسیدن به معدلی از حضور اشخاص حقیقی نسبت به اشخاص حقوقی، رفع موانع حقوقی و تاکید بر تاسیس مجمع عالی اصلاح‌‌‌‌طلبان با مدیریت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از ملاحظاتی بود که در این جلسه مورد تاکید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز