خبرگزاری کار ایران

حسن خلیل آبادی مطرح کرد:

مطالبه جبهه اصلاحات، اطلاع‌رسانی درخصوص پیامدهای نامطلوب مدیریت 12 ساله اصولگرایان در شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۳۱۳

عضو شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای جبهه اصلاحات معتقدند می‌بایست درخصوص پیامدهای نامطلوب مدیریت 12 ساله اصولگرایان بر شهرداری تهران اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش ایلنا، حسن خلیل آبادی (عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش) درخصوص نشست مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش که به میزبانی و ریاست انجمن اسلامی معلمان ایران برگزار شد، گفت: در این جلسه پیرامون مباحث مطرح در مدیریت شهری تهران، مسائل مختلفی عنوان شد. در ابتدا خانم الهام فخاری، رئیس شورای استان تهران، گزارشی از رویکردها و اقدامات انجام شده را ارائه کرد که مورد استقبال حاضران در جلسه قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه برخی از اعضای شورای هماهنگی به طرح دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص کارنامه شورای پنجم پرداختند و سپس اعضای شورا فعالیت‌های یک سال و یک ماهه خود را به جبهه اصلاحات گزارش دادند.

خلیل آبادی با بیان اینکه در این جلسه پیرامون چالش‌ها و مسائل شورای پنجم بحث شد، عنوان کرد: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظراتشان پیشنهاداتی را به منظور بهبود شرایط شورای شهر تهران و وضعیت پایتخت ارائه دادند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسه توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: بدهی‌های دوره پیشین شهرداری، تبعات مدیریت ۱۲ ساله اصولگرایان بر شهرداری، طرح‌هایی که بدون پیوست‌های مطالعاتی به مرحله اجرا رسیدند، شهرفروشی و مشکلاتی که از این طریق بر تهران‌ عارض شد و مسائل نیروی انسانی شهرداری از جمله مسائلی بود که در جلسه مذکور مطرح شد.

خلیل آبادی با اشاره به اینکه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، انسجام و عدم اختلاف میان اعضای شورای شهر را یکی از نقاط قوت مدیریت شهری جدید خواندند، اظهار کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معتقد است انتخاب دو شهردار و دو سرپرست و بازسازی سریع مدیریت شهری بی‌آنکه آسیبی به شهر وارد شود، از دیگر نقاط قوت شورای دوره پنجم است. اعضای این شورا در ادامه تسریع در اصلاح روند گذشته و کاهش روابط غیرمعمول مالی که به فراوانی در شهرداری دیده می‌شد را از دیگر اقدامات مطلوبی دانستند که توسط دوره جدید مدیریت شهری صورت گرفته است.

وی کارآمدی مدیریت شهری، افزایش خدمات به مردم و شفاف‌سازی را یکی از اصلی‌ترین مطالبات اعضای شورای جبهه اصلاحات خواند و خاطرنشان کرد: اعضای این شورا معتقدند که باید چالش‌ها و مشکلاتی که در زمان تحویل مدیریت شهری با آن روبه‌رو بودیم را به شهروندان گزارش دهیم و در خصوص اقداماتی که پیامدهای نامطلوبی برای شهر داشته است، مردم را آگاه کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش تصریح کرد: شورای پنجم یک دست از لیست امید که برآمده از نظرات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوده، انتخاب شده است. حال امیدواریم گفت‌وگو میان اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش و اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه یابد و شورای هماهنگی در راستای دستیابی به موفقیت و تحقق وعده‌هایی که به مردم داده شده است، یاران خود را در شورای شهر تهران حمایت کند و اعضای شورای شهر تهران نیز به برنامه‌هایی که توسط این جبهه تهیه شده و وعده آن‌ها به مردم داده شده است، عمل کنند و پایبند باشند.

این جلسه در محل انجمن اسلامی معلمان ایران و با حضور محسن هاشمی، زهرا نژادبهرام، الهام فخاری، شهربانو امانی، حسن خلیل آبادی، سیدابراهیم امینی، افشین حبیب زاده، سیدحسن رسولی، سیدمحمود میرلوحی، مرتضی الویری، محمد سالاری، مجید فراهانی، محمدجواد حق شناس و اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، عصر روز یکشنبه، ۱۵ مهرماه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز