خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری انجام می‌شود؛

بررسی نحوه توزیع سبد کالا با حضور نوبخت و فتاح/ رسیدگی به مشکلات کامیون‌داران کشور در کمیسیون اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۲۹

این هفته نحوه توزیع سبد کالا در کشور با حضور نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و فتاح مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه طرح اصلاح قانون شورای اسلامی کار و میزان اعتماد و رفاه اجتماعی با ارائه راهکار مبتنی بر مدیریت بحران در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی خواهد شد.

فردا همچنین نشست مشترک با مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر هم در کمیسیون اجتماعی برگزار خواهد شد و مدیریت کمیته امداد خمینی (ره) جهت ارائه گزارش در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر خواهد شد.

بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس ( اعاده شده از شورای نگهبان )، ادامه بررسی طرح تعیین تکلیف کارگزارن بیمه و ادامه بررسی مسائل و مشکلات کامیون‌داران کشور در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

طرح ممنوعیت انتخاب و انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی و نحوه توزیع سبد کالا در کشور با حضور نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و فتاح مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) روز سه‌شنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی خواهد شد.

بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی آبادان هم در دستور کار روز سه‌شنبه و چهارشنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز