خبرگزاری کار ایران

روحانی وارد تهران شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۶۷

رئیس جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر پنجشنبه، پس از شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد تهران از سوی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور علاوه بر معاون اول و مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، جمعی از وزرا و معاونین رئیس جمهور نیز حضور داشتند.

سخنرانی در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، سخنرانی در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا، دیدار با مدیران رسانه های آمریکایی، نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا، دیدار با رهبران مسلمان آمریکا و گفتگو با شبکه های تلویزیونی سی ان ان، ان بی سی و پی بی اس آمریکا  از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر بود.

روحانی در این سفر فشرده با دبیرکل سازمان ملل متحد، مدیر اجرایی صندوق بین المللی پول، رئیس کمیته بین المللی المپیک و روسای جمهور و مسئولان بلند پایه دیگر کشورها از جمله کوبا، بولیوی، افغانستان، ترکیه، انگلیس، ارمنستان، بلژیک، نروژ، فرانسه، مالزی،ژاپن، ایتالیا، سوئیس و ونزوئلا دیدار و گفتگو کرد.

رئیس‌جمهور همچنین در نشست خبری با رسانه های خارجی، دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران پیرامون مسائل و موضوعات گوناگون بین المللی را تبیین و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز