خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام شهیدی:

خانواده‌های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۳۸

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خانواده‌های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه ۲ مهرماه در سفر به استان خوزستان با جمعی از مجروحان حادثه تروریستی اهواز که در بیمارستان ارتش و بیمارستان آپادانا بستری بودند دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها که به صورت جداگانه و چهره به چهره صورت گرفت ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهور گفت: چنین حوادثی نه تنها بر روحیه مردم ما تأثیر منفی نمی‌گذارد، بلکه آن‌ها را برای مقابله با دشمنان متحد و منسجم می‌کند.

معاون رییس جمهور افزود: خوشبختانه روحیه مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه بسیار عالی است و نشان‌دهنده جاری بودن روحیه و فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه اسلامی و بین تک تک مردم کشورمان است.

وی با آرزوی بهبودی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه گفت: شما عزیزان در راه دفاع از کشور و دین خود فداکاری کردید و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز طبق وظیفه قانونی خود در خصوص تحت پوشش گرفتن شما به‌عنوان جانباز اقدام می‌کند و پرونده‌های مربوط به این حادثه نیز در اسرع وقت در روند اجرایی قرار می‌گیرند.

مجروحان این حادثه نیز در این دیدارها به بیان شرحی از وضعیت و آسیب‌دیدگی‌های خود پرداختند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در حاشیه این دیدارها و در گفت‌وگویی خبری گفت: دشمن از وحدت مردم ایران و مردم خوزستان ناراحت است و امروز در مراسم تشییع پیکرهای شهدای این عزیزان شاهد اوج این وحدت و اتحاد بودیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی افزود: بسیاری از مجروحان این حادثه افراد غیرنظامی، زنان و کودکان هستند که قساوت دشمنان را نشان می‌دهد. خوشبختانه مجروحان این حادثه دارای روحیه بسیار خوبی هستند و از روند درمانی خود نیز ابراز رضایت داشتند.

وی همچنین در دیدار دیگری با آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر طلبه شهید سید مرتضی شفیعی گفت‌وگو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز