خبرگزاری کار ایران

در پی شهادت مظلومانه هموطنان در اهواز صادر شد؛

پیام تسلیت وزیر دادگستری به بازماندگان حادثه تروریستی اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۷۱

وزیر دادگستری شهادت مظلومانه هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سید علیرضا آوائی در پی حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان شد، پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون


اقدام تروریستی و کوردلانه که منجر به شهادت و مجروحیت هموطنان عزیز در مراسم رژه نیروهای مسلح در آستانه هفته دفاع مقدس شد، موجب تالم و تاسف فراوان گردید.
مردم قهرمان خوزستان که نماد صبر، ایستادگی و شجاعت ملت سرافراز ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند بار دیگر و همزمان با سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، مظلومیت و حقانیت این ملت بزرگ در برابر رذالت و ناجوانمردی ایادی استکبار در ریختن خون پاک افراد بیگناه و کودکان معصوم را به نمایش گذاشتند. 
پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این حادثه دلخراش، ایستادگی و دفاع از آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و همچنین پاسخ کوبنده و قاطع به این اقدام ددمنشانه به تروریستها و مزدوران کوردل است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده های داغدار از خداوند متعال برای روح پر فتوح شهدا مغفرت و برای مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه آروزی شفای عاجل مسالت می نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز