خبرگزاری کار ایران

جهت ارائه به صحن علنی مجلس؛

گزارش نهایی از نحوه عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۰۳

ادامه جلســه هیأت تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ســـتاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت جمع‌بندی و ارائه گزارش نهایی به صحن علنی مجلس فردا یکشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ادامه جلســه هیأت تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ســـتاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت جمع‌بندی و ارائه گزارش نهایی به صحن علنی مجلس فردا یکشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین المللی نقدینگی اسلامی، بررسی طرح استفساریه ماده (۸۱) قانون مالیات های مستقیم و بررسی گزارش در ارتباط با وضعیت خودپردازها از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی مجلس در روز یکشنبه است.

نشست با رئیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاونان ایشان با موضوع بررسی آخرین وضعیت صنعت بیمه کشور هم در دستور کار روز آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران و انتخاب اعضای هیأت «تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشـیمی باختر به بخش خصــوصــی» در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز