خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره هزینه سفر رییس‌جمهور به نیویورک

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۸۳

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه ای اعلام کرد: رئیس جمهور در صرفه جویی هزینه های سفرهای اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص ایشان مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می کند.

به گزارش ایلنا، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه ای اعلام کرد: ریاست جمهوری در صرفه جویی هزینه های سفرهای داخلی و خارجی اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص ایشان مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می کند.

در سفر امسال هیئت رسمی همراه ایشان ۶ نفر بوده و همراهان رئیس جمهور شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رئیس جمهور دولتهای نهم و دهم است.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که همگان را به حمایت مسئولان به ویژه دولت دعوت کرده اند از افرادی که دارای جایگاه معتبری همچون نمایندگی مجلس می باشند توقع می رود از اظهارات کذب که موجب وهن نظام و تشویش اذهان مردم می گردد و اعتبار کشور و دولت را خدشه دار می کند اجتناب ورزند.

معاونت حقوقی رئیس جمهور پیگیری های حقوقی را در خصوص این اظهارات کذب دنبال خواهد کرد.

گفتنی است؛ امیرآبادی، عضو هیات رئیسه مجلس در توئیتی نوشته بود: حدود دومیلیون دلار هزینه سفر رییس جمهور و صد نفر همراه در این وضعیت اقتصادی مردم، جای نقد و بررسی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز