خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تعزیرات حتی در روزهای تعطیل هم به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند/انتقادهای وارد به سازمان تعزیرات را شخصا پیگیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۵۰

وزیر دادگستری مطرح کرد: اگر کسی اعتراضی به سیستم تعزیرات داشته باشد باید رسیدگی کنیم و البته نقدهای وارده هم باید مستند باشد و معمولا شخصا این مسائل را پیگیری می‌کنم.

سیدعلیرضا آوایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص نقدهایی که به سازمان تعزیرات حکومتی وارد است، گفت: من هم منکر نقدهایی که به سازمان وارد است نمی‌شوم. کار سازمان تعزیرات شباهت به قوه قضائیه دارد و از جهاتی هم با آن متفاوت است.

آوایی با بیان اینکه سازمان تعزیرات به علت رسالتی که دارد در معرض نقد است، اظهار داشت: سازمان تعزیرات وظیفه برخورد و مجازات دارد و حتما سازمانی که اصالتی اینچنین دارد در معرض نقد قرار دارد و افرادی از آن ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: تا جایی که ناراضی بودن‌ها با منطق باشد آنها را پیگیری می‌کنم. یعنی اگر کسی اعتراضی به سیستم تعزیرات داشته باشد، باید رسیدگی کنیم و البته نقدهای وارده هم باید مستند باشد و معمولا شخصا این مسائل را پیگیری می‌کنیم.

وزیر دادگستری ادامه داد: فکر می‌کنم مسیر فعلی تعزیرات منطقی است چراکه هم برخوردها صورت می‌گیرد و هم زمان رسیدگی به پرونده به شکل صحیح ادامه پیدا می‌کند.

آوایی تاکید کرد: نظارت‌ها در سازمان تعزیرات با توجه به شرایط فعلی کشور افزایش یافته است و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم. به غالب پرونده‌هایی که در خصوص احتکار و گرانفروشی پیش آمده رسیدگی شده و سخنگوی سازمان تعزیرات هر روز در حال ارائه گزارش است. تعزیرات حتی در روزهای تعطیل هم به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند و فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز