خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

بار دیگر دشمنان را به بن بست کشانده و ناامید خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۷۴

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش حافظ استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و برای دشمنان در هر سطحی که باشند، آتش قهر و غضب خداوند قهار است.

به گزارش ایلنا، امیر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم مشترک تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری طی سخنانی در محضر فرمانده معظم کل قوا گفت: با شکر و سپاس به درگاه خداوند بزرگ که ارتش جمهوری اسلامی ایران را شایسته میزبانی، ولی امر مسلمین قرار داد و با عرض خیر مقدم و تشکر از آن مقام معظم که توفیق زیارت را نصیب فرزندان ارتشی خود فرموده‌اند.

وی افزود: در پرتو برکات چهلمین سال پیروزی انقلاب و تشکیل نظام الهی جمهوری اسلامی ایران، امروز در این میدان شاهد رویش جوانه‌های انقلاب اسلامی در کسوت دانشجو و دانش آموخته هستیم که معنویت، بصیرت و بالندگی آن‌ها مایه روشنی چشم دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان غدّار اسلام و ایران است.

موسوی ادامه داد: در آستانه ماه محرم‌الحرام، ماه عزت و خون و شرف، جوانان غیرتمند ایران، متأثر از پیام خون‌رنگ عاشورا و با تأسی به حضرت علی‌اکبر و قمر بنی‌هاشم، لباس سربازی ارتش اسلام را پوشیده‌اند تا مسیر روشنی را که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نشان دادند پرتوان و تلاش‌گر بپیمایند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: امروز جوان‌ترین اعضای خانواده بزرگ ارتش حزب‌الله به نمایندگی از مدافعان زمین، دریا و آسمان ایران عزیز، در پیشگاه آن امام بزرگوار بی‌تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع از آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و تحقق فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ابراز می‌دارند.

وی خاطر نشان کرد: هم‌افزا با سایر نیروهای مسلح در خط مقدم ملت بزرگ ایران با وحدت و انسجام تحت فرمان حضرتعالی ایستاده‌ایم. به حول و قوه الهی به یقین دیگر بار دشمنان را به بن بست کشانده و ناامید خواهیم کرد.

موسوی گفت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که خلعت پرافتخار ارتش را به تن داریم. ارتشی که حافظ استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و برای دشمنان در هر سطحی که باشند، آتش قهر و غضب خداوند قهار است.

فرمانده کل ارتش در پایان به اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا که فرمودند، جنگ‌طلب نیستیم، آغازکننده هیچ جنگی هم نبوده‌ایم، تصریح کرد: برای دفاع از آرمان‌ها آماده‌ایم، آماده کوبیدن سر خصم به سنگ.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز