خبرگزاری کار ایران

غریب‌آبادی:

رویکرد آمریکا در قانون‌گریزی و یکجانبه‌گرایی آثار مخربی بر جامعه جهانی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۹۴۹

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با همتای ترک و مالزیایی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، کاظم غریب‌آبادی با احمد مختارگون، همتای ترک خود دیدار و گفت‌وگو کرد. طرفین در این دیدار ضمن اذعان به روابط نزدیک و سازنده ایران و ترکیه، بر لزوم گسترش و تعمیق همکاری‌ها و رایزنی‌ها در موضوعات مختلف بین‌المللی تاکید کردند.

سفیر و نماینده دائم ترکیه در این دیدار ضمن اعلام مخالفت دولت ترکیه با تحریم‌ها و اقدامات یکجانبه گفت که ترکیه خود را تنها ملزم به رعایت تصمیمات سازمان ملل می‌‌‌‌داند و با هرگونه یکجانبه‌‌گرایی مخالف است.

غریب‌‌‌آبادی نیز با تاکید بر لزوم اتحاد دولت‌ها برای مقابله با یکجانبه‌گرایی آمریکا و تقویت چندجانبه‌گرایی اظهار داشت که رویکرد آمریکا در قانون‌گریزی و یکجانبه‌گرایی، آثار مخربی برای جامعه جهانی به همراه دارد و مستلزم این است که دولت‌ها در همکاری با یکدیگر، از منافع خود در قبال این قبیل اقدامات حمایت کنند.

 

همچنین سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، با جانسن، سفیر و نماینده دائم مالزی دیدار کرد.

طرفین در این دیدار درخصوص طیفی از موضوعات شامل مباحث مرتبط با آژانس بین‌‌‌المللی انرژی اتمی، مواد مخدر و برجام رایزنی کردند.

سفرای و نمایندگان دائم ایران و مالزی، در این دیدار بر ضرورت توسعه تعاملات، مشورت‌‌‌ها و همکاری های مشترک دو نمایندگی در سازمان‌‌های بین‌‌‌المللی مستقر در وین، تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز