خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در تذکری:

تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۵۶

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اینکه روز گذشته جلسه سوال از رئیس جمهور برگزار شد و ۴ مورد از پاسخ‌های رئیس جمهور برای نمایندگان قانع کننده نبود، گفت: بر این اساس هم اکنون مردم انتظار دارند رئیس جمهور برنامه‌ریزی برای برون رفت از وضعیت گرانی و همچنین کاهش قدرت خرید مردم در نیازهای روزانه و ثبات در قیمت‌ها ارائه کنند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون مولفه‌های مربوط به ساختمان‌سازی مانند کاشی، سرامیک و ... گران شده لذا شاهد رکود ساختمان‌سازی هستیم و این رقم بیکاری را رقم می زند.

وی همچنین با اشاره به اینکه محصولات و مواد اولیه تولید محصولات کشاورزی نیز با افزایش قیمت مواجه بوده است، افزود: بنابراین تهدید کاهش کشت گندم در سال آینده وجود دارد.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده میمه و برخوار در مجلس گفت: روز گذشته قرار نبود رئیس جمهور برنامه ارائه دهد و باید به سوالات پاسخ می‌دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز