خبرگزاری کار ایران

جهان آبادی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

آخوندی پس از جلسه استیضاح، به عنوان «وزیر» از مجلس خارج نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۲۷

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: تا روز گذشته، امضاهای طرح استیضاح عباس آخوندی به ۳۰ امضا رسیده بود و این نشان‌دهنده آن است که وی برای سومین بار باید در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شود.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: تا روز گذشته که بنده در جریان هستم، امضاهای طرح استیضاح عباس آخوندی به ۳۰ امضا رسیده بود و این نشان‌دهنده آن است که وی برای سومین بار باید در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شود.

وی افزود: ما در حوزه وزارت راه مشکلات عدیده‌ای داریم؛ به جاده‌های مرزی توجه نمی‌شود و با کمبود اعتبار مواجه هستند. برخی پروژه‌های راه‌آهن در کشور با تعطیلی پروژه‌ها مواجه هستند.

نماینده تربت‌جام گفت: در همین رابطه ارتباطات ما با وزارت‌خانه هم به نتیجه نرسیده و وزیر و تیم ایشان تعامل ضعیفی با مجلس دارند. آقای آخوندی باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

جهان‌آبادی در خصوص این موضوع که تنها چند ماه از آخرین استیضاح وزیر راه و شهرسازی گذشته است، گفت: امکان دارد این بار هم آقای آخوندی بتواند اعتماد نمایندگان را کسب کند؛ بنده هم امیدوارم وزیر با پاسخ‌های مستدل پاسخگوی عملکرد ضعیف خود و تیمش باشد اما با جوی که می‌بینم آخوندی پس از جلسه استیضاح، به عنوان وزیر از مجلس خارج نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز