خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش به ایلنا خبر داد؛

احتمال بررسی «استیضاح وزیر آموزش و پرورش» بعد از «استیضاح وزیر اقتصاد»

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۷۶۰

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال زیاد جلسه بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش بعد از ظهر امروز بعد از استیضاح وزیر اقتصاد برگزار خواهد شد.

محمدقمی (عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی) در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورش به خبرنگار ایلنا گفت: استیضاح‌کنندگان وزیر آموزش و پرورش در جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته به کمیسیون آمدند، سوالاتی را داشتند و مطرح کردند. این سوالات حدود هفت محور داشت که با توجه به توضیحات زیاد و بحث‌های بسیاری که مطرح شد، مباحث جلسه روز سه‌شنبه به اتمام نرسید و ادامه سوالات باقی ماند تا احتمالا در جلسه امروز پیگیری شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به احتمال زیاد جلسه دوم بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش امروز بعد از ظهر بعد از استیضاح وزیر اقتصاد، برگزار خواهد شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محورهای بررسی شده در جلسه روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد بیان کرد: درباره عدم اجرای سند تحول بنیادین، عدم توجه وزیر به وضعیت رفاه معلمان، وضعیت استخدام حق التدریسی‌ها و...در جلسه روز سه شنبه صحبت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز