خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

باقری انتصاب حجت‌الاسلام قمی به ریاست سازمان تبلیغات را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۰۸

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب انتصاب حجت الاسلام والمسلمین قمی به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی(دامت تاییداته)

 با سلام و تحیات:

 انتصاب جنابعالی به سمت "ریاست سازمان تبلیغات اسلامی" که بیانگر حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و نیز تعهد، شایستگی و توانمندی های علمی و عملی آن برادر گرانمایه است را تبریک عرض می نمایم.

 بی شک رهنمودها، جهت گیری‌ها و انتظارات ترسیم شده در حکم انتصاب جنابعالی، منشور نورانی و هدایت بخشی برای سازمان تبلیغات اسلامی و آن روحانی عالم، مدیر، مبتکر و برخوردار از روحیه و انگیزه های انقلابی در تبیین و عرضه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی(ص) و تبلیغ و عینیت آن در جامعه متناسب با مقتضیات زمانه و شیوه‌های خلاقانه، به ویژه برای نسل بالنده و آینده ساز جوان کشور و مقابله هوشمندانه و موفق با تهاجم فرهنگی و رسانه ای جبهه دشمن به شمار می رود که به فضل الهی، تمسک به آن، موفقیت این سازمان ارزشی و خرسندی امام و امت را رقم خواهد زد.

 دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این مسئولیت خطیر و مبارک تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر و منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می‌جویم.

 سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز