خبرگزاری کار ایران

باقری: به دنبال ایجاد ساختاری مناسب هستیم/ از تمام پتانسیل کاراته بانوان استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۸۰

مدیر تیم های ملی بانوان کاراته گفت: مشخص شدن شرح وظایف و ایجاد ساختاری درست در راس اهداف ما در تیم های ملی است.

افسانه باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در مورد وضعیت تیم های ملی بانوان کاراته گفت: از 24 ماه جاری اردوهای تیم در رده های سنی مختلف آغاز شده و بچه هایی که دارای رنکینگ خوبی دارند در این اردوها حاضر هستند. چندین سفر در دستور کار تیم ای ملی بانوان است و در حال حاضر در حال برنامه ریزی هستیم. البته برای اعزام فرانسه تا اردوی یکی مانده به آخر صبر می کنیم و سپس اسامی نفرات اعزامی را اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: در مورد مدیریت تیم های ملی بانوان نیز باید به این کته اشاره کنم که ابتدا به دنبال ایجاد ساختاری مناسب برای این بخش هستم و با جددیت به دنبال مشخص شدن وظایف و تقسیم مسئولیت ها هستم. تیم های ملی بانوان نیاز به پزشک تغذیه، مربی و بنساز و دیگر امکانات دارد و باید به هر ترتیبی شده بتوانیم شرایط را برای جذب این نفرات فراهم کنیم.

باقری عنوان کرد: در حال حاضر ماساژور در کنار تیم است و در این اردو سعی در تست او  داریم و به همین ترتیب در دیگر بخش ها نیز حرکت خواهیم کرد. در راستای جذب نیروهای مستعد برای کمک به کاراته بانوان و همچنین استفاده از تمام پتانسیل موجود بخشنامه ای به استان زده ایم تا نیروهای مستعد خود را در زمینه مربیگری، داور، اجرایی و دیگر بخش ها معرفی کنند.

نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: بهمن ماه رقابت های انتخابی را بدون حضور نفرات دارای رنکینگ و اسلی برگزار می کنیم تا به این ترتیب بتوانیم به جذف استعدادهای بیشتری بپردازیم. به هر صورت تمام تلاشمان این است که در بخش تیم های ملی بهترین استفاده از نیروهای موجد داشته باشمی تا به امید خدا در آینده شاهد درخشش هر چه بیشتری تیم های اعزامی به رقابت های اعزامی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز