خبرگزاری کار ایران

ظریف:

مردم مهمترین عامل قدرت ملی کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۸۱

جمعی از آزادگان قبل از انقلاب و جنگ تحمیلی وزارت امور خارجه در آستانه سالگرد بازگشت آزادگان به کشور در نشستی صمیمی با وزیر امور خارجه دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در این دیدار با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه این توفیق و سعادت را دارد که ۴۰ درصد از کارکنان آن از ایثارگران هستند، گفت: در میان کارکنان و مدیران ما، هم زندانیان قبل از انقلاب و هم آزادگان سرفراز جنگ تحمیلی و هم اسیرانی که به دست ضد انقلاب  به اسارت گرفته شده بودند، حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین ابزار قدرت جمهوری اسلامی همین روحیه ایثارگری و فداکاری است که تاکنون در میان مردم حفظ شده و سرمایه عظیمی برای کشور فراهم کرده است، اظهار داشت: مردم ما به رغم برخی دشواری‌‌‌‌‌‌‌‌های روزمره با روحیه و فرهنگ والای ایثارگری و مقاومت برای حفاظت از کیان کشور و استقلال ایران ایستاده‌‌اند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: کشورهایی که زیر چتر حمایت یک قدرت خارجی هستند و زرادخانه‌‌‌هایی پر از سلاح‌‌‌ها و جنگ‌‌‌افزارهای مدرن دارند، از نفوذ و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌ای به نام مردم که ایران دارد، برخوردار نیستند.

ظریف افزود: اطمینان دارم که این مردم اگر لازم باشد نشان خواهند داد که هنوز هم مهمترین عامل قدرت ملی کشور هستند و ما مسئولان هم وظیفه داریم هر چه در توان داریم برای حفظ این سرمایه عظیم بکوشیم.

در این دیدار جمعی از حاضران دیدگاه‌‌ها و نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز