خبرگزاری کار ایران

امیری در جمع خبرنگاران:

تاریخ دقیق حضور رئیس‌جمهور در مجلس هنوز تعیین نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۸۸۵

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: تاریخ دقیق حضور رئیس‌جمهور در مجلس هنوز تعیین نشده اما آن چیزی که مسلم است ایشان در موعد قانونی در مجلس ان‌شاءالله حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی امیری در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در ارتباط با موضوع سوال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور گفت: براساس قانون آیین‌‌نامه داخلی مجلس از زمانی که سوال اعلام وصول می‌شود، آقای رئیس‌جمهور یک ماه وقت دارد تا در مجلس حضور پیدا کند که رئیس مجلس اعلام وصول کردند و بلافاصله آقای رئیس‌جمهور به خاطر پایان دادن به گمانه‌زنی‌هایی که ممکن بود باعث انشقاق و چند دستگی در جامعه بشود، اعلام آمادگی کردند تا در مجلس براساس آیین نامه مجلس در فرصت یک ماهه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: تاریخ دقیق حضور رئیس‌جمهور در مجلس هنوز تعیین نشده اما آن چیزی که مسلم است ایشان در موعد قانونی در مجلس ان‌شاءالله حضور پیدا خواهند کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره محورهای سوال از رئیس‌جمهور نیز اظهار داشت: سوال از رئیس‌جمهور در پنج محور تنظیم شده است. این سوالات قبلا نیز در کمیسیون اقتصادی توسط نمایندگان رئیس‌جمهور پاسخ داده شده بود بنابراین سوال از رئیس‌جمهور در قالب همان پنج محور مطرح می‌شود و ان‌شاالله آقای رئیس‌جمهور نیز در مجلس حضور خواهند یافت و به آنها پاسخ خواهد داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز