خبرگزاری کار ایران

۳ پیشنهاد اقتصادی عسگراولادی به دولت برای عبور از مشکلات اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۳۹۰

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران سه راهکار جهت عبور از مشکلات اقتصادی به دولت پیشنهاد کرد.

به گزارش ایلنا، اسدالله عسگراولادی در بیست و نهمین جلسه‌ گفتگوهای راهبردی اظهارد کرد: برای دولت سه راهکار جهت عبور از مشکلات اقتصادی وجود دارد که یکی از آنها تغییر ساختار دولت و کوچک کردن دولت است.

وی همچنین دومین راهکار پیشنهادی خود را بازگرداندن اعتماد به مردم با راست گفتن و صداقت عنوان کرد و افزود: سومین راهکار نیز در میان مردم رفتن و خواسته‌های آنها را شنیدن است تا مورد بررسی و استفاده قرار گیرد.

عسگراولادی افزود: دولت بیش از حد بزرگ است و باعث خارج شدن کارهای اقتصادی از دست مردم شده است. دولت‌های پیشین دنبال این تغییر ساختار بودند اما نتوانستند.

طبق اعلام مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: برجام تدبیر خوبی بود، اما امید مردم پاسخ داده نشد و دولت نتوانست در رفع مشکلات مردم موفق باشد. مسئولان دولتی و وزرا باید بین مردم و کارگران بروند و حرف آنها را گوش دهند و در راه حل مشکلات آنها بکوشند که برای این مسئله دو راهکار پیشنهاد می‌شود؛ یکی اینکه برای همه واحدهای تولیدی کوچک، ارزش افزوده برای حداقل پنج سال گرفته نشود و دیگر اینکه مالیات این واحدها به‌صورت قسط بندی شده دریافت شود.

عسگر اولادی گفت: قدر امنیت را بدانیم و به فردا و آینده امیدوار باشیم و هیچ وقت نا امید نشویم. من تازه وارد ۸۶ سالگی‌ام شده‌ام و حدود ۶۴ سال است که به تجارت و صادرات مشغول هستم و تجربیات ارزنده‌ای کسب کرده‌ام؛ از این رو سعی‌ام بر این است که ناملایمات را به فرصت تبدیل کرده و از مشکلات عبور کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز