خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل موسسه شهدای موتلفه:

تواضع و فروتنی، صفت بارز مرحوم عسگراولادی بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۷۴۶

مدیرعامل موسسه شهدای موتلفه اسلامی گفت: مرحوم عسگراولادی به عنوان پدر معنوی مؤسسه در تلاشگری و هدفمند بودن و همچنین آراستگی به فضائل اخلاقی ممتاز بود و همه ما باید چنین شخصیتی را الگوی خویش قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی، مراسم چهارمین سالگرد مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی را در محل آرمگاه آن مرحوم واقع در قطعه ۷۲ تن بهشت زهرا(س)، با حضور مسئولان و گروهی از دانش آموزان مدارس پسرانه شهدای مؤتلفه برگزار کرد.

در این مراسم «رضا رفیقدوست» مدیرعامل موسسه شهدای موتلفه اسلامی، با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگان فقید انقلاب اسلامی همچون مرحوم عسگراولادی گفت: پاسداشت این بزرگان و حضور با معرفت بر سر مزار آنها سبب می‌شود تا زندگی انسان رنگ خدایی بگیرد.

وی وجه تمایز شهدا و بزرگان را روحیه‌ ازخودگذشتگی و ایثار آنها برشمرد و افزود: روحیه‌ ایثار و دلسوزی بزرگانی همچون زنده یاد عسگراولادی برای آحاد جامعه است که موجب می‌شود تا یاد و خاطره ی ایشان همواره در اذهان مردم باقی بماند.

مدیرعامل موسسه شهدای موتلفه اسلامی تصریح کرد: تواضع و فروتنی صفت بارز مرحوم عسگراولادی بود. ایشان به عنوان پدر معنوی مؤسسه در تلاشگری و هدفمند بودن و همچنین آراستگی به فضائل اخلاقی ممتاز بود و همه ما باید چنین شخصیتی را الگوی خویش قرار دهیم.

بنا بر این گزارش، گروه سرود پایه ششم دبستان و همچنین گروه تواشیح دبیرستان دوره اول پسرانه شهدای مؤتلفه اسلامی در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز